Re: Plyta Abit KT7 RAID i Duron 700 raz jeszcze.

Autor: kkicaj (kkicaj_at_mail.zetosa.com.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 15:49:37 MET

ja tez mam abita zraidem i duronka600_at_950
po jakims czasie milaem ten sam porblem nie mogl sie komp wlaczyc bez
wyciagniecia zasialnia z tylu. Potem wymiwniem obudowe ale z innych przyczyn
i bylo to samo i kiedy wrocilem do ustawiec fabrycznymna 600 durona wszystko
bylo ok ale tylko przez tydzien:)))
pytalem sie w serwisie i powiedzieli ze csos z plyta nie tak wiec na dniach
ide z kompem bo mnie starsznie wkurza
jak cos wymysliz daj znac