Re: jaki sprzet dla Divx

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 15:50:48 MET

"MACGYVER" <masta_at_poczta.fm> wrote

> Ze co? chcecie zeby nowszy codec od mpeg2 chodzil szybciej niz
> mpeg2??????? Sorki ale do niedawna zeby obejrzec cos w mpeg2 trzeba bylo
> miec specjalny dekoder. Mpeg4 na pewno nie bedzie plynnie chodzic na
> p166 chyba ze film bedzie w conajmniej niskiej rozdzielczosci i z
> odpowiednio niskim bitratem! Innymi slowy w szajse jakosci powinno to to
> na p166 jakos pojsc.

no i mowie wlasnie teoretycznie - osobiscie znam przypadki, iz DivX chodzi
na 166MMX - ale oczywiscie nie idealnie - i dlatego slowo teoretycznie

> Jedni mowia ze imn divx'y chodza na k62-333 inni ze im klatkuje na k62
> - 500 i mysle ze prawda jest gdzies po srodku. Dla kazdego widac co
> innego znaczy "plynne odtwarzanie filmu", kazdy potrafi zniesc cos
> innego. Najwazniejsze jest jakie filmy chce sie ogladac. Jesli w dobrej
> jakosci (640-480;720-576 i odpowiednio wysoki bitrate) to powinien byc
> to procesor w >= 500 ale raczej nie k62 bo one maja slabe fpu a na tym
> wlasnie bazuje mpeg4.

no i tu sie nie zgodze !
mam Celerona 300a i pieknie mi odtwarza filmy 640x480; 512x384 oraz czasem
(tu juz zalezy od bitrate - jesli wierna kopia DVD to mi co pare sekund
"skoczy") 720x400
wiec moim zdaniem 300a juz jest OK - ale co do AMD to jednak trzeba wiecej

** pozdrawiam
** mailto:marcyn_at_post.com
** http://www.marcyn.prv.pl - temporary down
** UIN# 52027861