Re: Eksport dysków logicznych w nicość.

Autor: trsr / B0r_at_ (B0r_at_)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 16:37:56 MET

>Mam partycję rozszerzon?, a na niej miałem trzy dyski logiczne. Użyłem
>Norton Utilities który się elegancko zapytał czy poszukać jakiego?
>zagubionego? dysku na tejże partycji. Pięknie odpowiedziałem "tak" i znikły
>moje dwa z trzech dysków logicznych. Czy jest możliwe cofnięcie tej
>szkodz?cej moim danym operacji ?
>Pozdrawiam, Jacek

?? jakie to byly partycje ??? - jesli FAT16/32, to mozesz sobie wygenerowac
tablice partycji programikiem pod www.bora-group.prv.pl - zakladka STUFF
pozycja wirtualny system .....
Do tej operacji wystarczy wersja zamieszczona na stronie....

Polecam przeczytac instrukcje (a jesli te partycje byly zalozone przed
instalacja win9x - zakladam domyslnie, to mbr mozesz sobie odtworzyc tez z
pliku suhdlog.dat)

Pozdrawiam