Re: Pamiec do Sound Blastera AWE64 (ISA)

Autor: Michal Franczak (mfranczak_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 13:29:15 MET

janek <jakula_at_poczta.onet.pl> wrote:
: [...........]
:> Do AWE32 byly to chyba takie krotkie kosci SIMM identyczne jak w
:> kompach z 386..Jesli tak (i jesli w AWE64 jest podobnie), to moge
:> podeslac - mam tego troche ze starych komputerkow..
:>
:> Pozdrawiam
:> Jarek
:>
:> email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl

: Do AWE 64 jest specjalny modol. Nie ma to nic wspolnego z simmami.
: Niestety nie wiem gdzie to mozna dostac.
: Pozdro
: janek

Takiego modulu to nigdzie nie dostaniesz chyba. Ja sie kiedys uparlem i
obczailem ta karte - zrobilem sam rozszerzenie do tej karty supportujace
2 simmy krotkie, ktore obsluguja 2MB (2*1mb) lub 8MB (2*4mb).
Jesli jestes zainteresowany schematem lub chcesz wiecej szczegolow to
napisz:
mfranczak_at_ajax.umcs.lublin.pl