stale lacze, siec lokalna, centralka telefoniczna

Autor: Pawej (gieldapw_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 13:44:24 MET

Witam,
mam pytanko.
Jest tak: łacze stale do Internetu, siec lokalna w ktorej mozna korzystac z
internetu bez problemu i kilka stanowisk komputerowych wyposazonych w
modemy, które nie sa pod;aczone jeszcze do sieci (sa w innym budynku w
pewnym oddaleniu), jest także wewnętrzna centralka telefoniczna. Jak
wykombinować by te stanowiska nie podłaczone jeszcze do sieci mogły przy
pomocy numerów wewnetrznych uzyskac dostęp do Internetu wykorzystujac lacze
stale?
myslę że w miare jasno wyjasiłem o co mi biega,
z góry dzięki za info,
pozdrówka
PJ