Re: troche offtopic --- film na plytce

Autor: Piotr J. Podsiadly (ppodsia_at_luna.dmcs.p.lodz.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 13:29:15 MET

> Witam,
> Chcialbym sie dowiedzic o mozliwosc zapisu filmu z video na komputerek
> (na przyklad na postac *.mpg)
>
> Najbardziej interesuje mnie o wielkosc pliku,
> mam material o wielkosci 3,5 godz.
> czy zmiesci mi sie to na jedna plytke ????
> w jakim formacie i w jakiej rozdzielczosci ???

Jak kompresja mpeg1 i 3,5 h to zapomnij, przy tej kompresji i w
rozdzielczosci 325x288 (VCD) to wejdzie gdzies tak 60 - 65 minut. Zaleta
jest to ze taka plytke w stacjonarnym DVD uda sie odtwozyc (nadal mam na
mysli VCD).

Jesli tylko na komputer to raczej divx, ale musisz cierpliwie poczekac na
odpowiedzi od innych bo ja nie mam pojecia ile i w jakiej rozdzielczosci sie
zmiesci.

Pozdrawiam
Piotr J. Podsiadły