win2000 i siec problem

Autor: Lukasz Grzech (referee_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 12:12:55 MET

mam problem.... nastepujacy:
mam siec w chacie 3 kompy przez huba z win98 kazdy - bylo oki kazdy sie
"widzial" i mogl "buszowac" po innym kompie bez problemu.
Teraz na jednym mam win2K (stoi podpiety do internetu) i dalej wszystkie
sie widza z tym ze te dwa pozostale z win98 nie moga wejsc na kompa z
win2K (rzuca sie o jakies haclo cos w stylu podaj haslo dla P$i czy jak
tam) a ja zadnego passa nie nakladalem na moj komp z win2K nie wiem co
robic
HELP!!!

--
Z pozdrowieniami