Re: Uszkodzenie nagrywarki?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 09:20:00 MET

>To ta :)
Dobrze szukając ma się ją jeszcze ok. 50 zł taniej.

>Dzisiejsze IDE jest znacznie lepsze, niż kiedyś. Używa DMA i nie obciąża
>procesora. Przy nagrywaniu 4x można spokojnie ciągnąć pliki przez sieć
>(o ile karta sieciowa korzysta z bus-masteringu) i nawet pracować z
>dyskiem -- o ile nie zatka się zupełnie dysku (co wykończyłoby nagrywanie
>nawet na nagrywarce SCSI).
A jak sprawdzić czy karta PCI 10/100 Mb/s.
Konkret: Realtek RTL8139 PCI Fast Ethernet używa bus-masteringu?

>Jeśli więc masz wolny kanał IDE (najlepiej cały kanał, od biedy może też
>być jedna wtyczka) i przebolejesz pracę z "gorszym" standardem interfejsu
;-)
>to IMHO nie powinno być wielkich problemów...
Czy zainstalować nagrywarkę do kompa Celeron 633 MHz, czy może być na
Pentium II 300 MHz?
Czy dla dzisiejszych nagrywarek IDE oba będą wystarczająco szybkie?

--
Janusz - Vahanara