Re: tnt vs TNT2 MP64

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 09:12:49 MET

zależy - ja mam Creativa M64 32MB i pewnie troche lepszy
ale głównie to brałbym markową np. właśnie Creative
żadne Color Expert i inne !!!!!!!!
pozatym nie wiem czy tnt nie było też M64 ( znaczy 64 bitowe ) a dopiero
TNT2 128 ?????
w domu mam Viper'a 770 ( TNT2 - pelne ) i między tym Creativem M64 w robocie
jest troche różnicy ale nie wiele !!!!!!!!
kiedyś miałęm noname TNT - i to był szajs !!!!