Re: Karta muzyczna z wieloma wejściami LineIn

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 09:02:59 MET

tzn ????
bo oprócz wejścia line-in w jacku z tyłu karty czesto mają kilka wejść od
CD - to też są line-in ( np. ja na swojej taniej FM801 mam 3 takie wejścia
2 obsługiwane są przez drivery jako CD i jedno jako Line -in )

Użytkownik "Plonk" <plonk_at_pisz.na.niusy.invalid> napisał w wiadomości
Witam

Możecie mi powiedzieć, które karty dźwiękowe, raczej z tych najtańszych,
posiadają przynajmniej dwa wejścia Line ? Najlepiej z orientacyjną ceną.