Re: Abit BE6-II - temperatura proca.

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 13:41:14 MET

Roman Krawczyński <sirroger_at_klub.chip.pl> wrote in message

> Użytkownik "Konrad Lewandowski" <konrad.lewandowski_at_iris.pl> napisał w
> wiadomości news:8vm70c$g6c$1_at_news.tpi.pl...
>
> U mnie dziala bez problemu.
A propo, nie wiecie czy da sie taki termistor kupic ?
Mam Abita BE6 I - przy kombinowaniu z koncowka (wkrecaniu pomiedzy radiator
a procek) uszkodzilem ja
i nie chce dzialac, a jezeli juz to pokazuje abstrakcyjne wyniki.
Podlaczalem inny z Solteka KV75v2 i wszystko dzialalo ok.
(co prawda sprawdzalem tylko temperature w pokoju - poniewaz musialem go
jeszcze oddac :))

Daloby sie cos takiego dostac ? Moze jakis serwis w Krakowie ?
Pozdrowionka
Darek