Re: Który proc lepszy?

Autor: Zang (zangus_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 00:26:08 MET

Wydaje mi się ze PIII będzie lepszym rozwiązaniem. Spotkałem się z dwoma
kompami, jeden był wyposażony w Celerona drugi w PII i już wtedy dało się
zauważyć bardziej płynną prace PII, Poza tym częstotliwość taktowania
procesora jest ważna, ale chyba bardziej determinujący wpływ na prędkość
pracy kompa może mięć ustawienie magistrali na 100 MHz.

NARA
ZANG

Użytkownik Ainsztajn dwójka <emil5_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:55682tom1p0qccjpsibs6ivi1fc5cu7v8e_at_4ax.com...