kontroler dysku

Autor: Zang (zangus_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 00:20:10 MET

    Witam wszystkich

Ostatnio dokupiłem do mojego kompa twardy dysk o pojemności 30 Gb i
zauważyłem, znaczne spowolnienie systemu w porównaniu z praca przy starym
dysku 4 Gb, słyszałem ze zlikwidować można ten problem poprzez zewnętrzny
kontroler dysku EIDE, czy ktoś używa takiego urządzenia, jak tak to jakie są
efekty pracy takiego kontrolera, i jaki kontroler jest godny uwagi (przy
rozsądnej cenie)

Parametry sprzętu

AMD K6-2 350, płyta AOpen AX59p, 196 Mb RAM, no i wyżej wymienione dyski

Dziękuje za wszelkie odpowiedzi

ZANG