Re: Meska decyzja?;)

Autor: Piotrek (child_in_time_at_z.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 23:48:19 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
> Hi,

> 1) głupota i niekompetencja
> 2) głupota i niekompetencja
> 3) przesądy i chęć zarobku
>
> :)))
>
> --
ehh ja tam sie z tym zgodze ..
wiem ze to naprzeciw opini paru grupowiczow ze to niby sprzedawcy dla jaj
tak mowia ale pracuje w kawiarence i przyznaje ze stara seria kompow ktore
mamy - Amd 300 , Via . i amd 350 - MVP4 chodza zalosnie ..
nowe Duronki tez na jakis plytach na Viji - bez problemu ...
no ale mam w domu Celeronka na NMC i bzyka jak rakieta - zero wieszania ..

--
Piotrek
child_in_time_at_z.pl