Re: Meska decyzja?;)

Autor: Kal (kal_at_itnet.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 22:25:37 MET

Nie chcialbym nikogo tu obrazic, ale ja na Twoim miejscu postawilbym opinie
firm skladajacych kompy na samym koncu. Wlasnie dlatego nigdy nie zaufam
takiej firmie i nigdy nie dam im nawet stacji dyskow do zalozenia :)) -
oczywiscie sa wyjatki. Mialem taki sam problem co Ty, a wlasciwie jeszcze
caly czas go mam - komputer kupuje dopiero w przyszlym tygodniu, jednak
raczej nikt, a napewno zadna firma "komputerowa" nie odwiedzie mnie od
mojego zamiaru: kupuje Athlona na Via KT133. Tez dla mnie najwazniejsza
jest stabilnosc systemu i nie mam najmniejszego powodu twierdzic ze AMD i
Via moga byc niestabilne jezeli np. firma znana przede wszystkim z
solidnosci i stabinosci swoich produktow (Asus) zbudowala plyte oparta na
chipsecie Via, co wiecej plyta ta jest nagradzana w kazdym tescie i polecana
przez najlepsze strony o sprzecie. Zreszta przejrzyj sobie tomshardware.com
albo sharkyextreme.com . Opinie tam zamieszczone, a takze wszelkiego
rodzaju benczmarki sa chyba najlepsze na sieci. Polecam zwlaszcza artykul:

http://www.tomshardware.com/cpu/00q4/001017/index.html

Moze po przeczytaniu tego artykulu zmienisz zdanie... Czlowiek, ktory
redaguje ta strone zajmuje sie sprzetem juz od bardzo dawna, czyta jego
strone regularnie i nigdy nie zawiodla mnie jeszcze jego opinia, albo
prognoza. Na dodatek jeszcze cytat:

"ASUS has a reputation for high-quality motherboards and rightfully so.
Their new VIA KT133 board, the A7V, carries on that tradition. ASUS is the
stability king, which is an extremely important feature for Athlon systems."

to takze z uznanej w sieci stronie o sprzecie.

pozdrowienia

Kal

Użytkownik Marcin Bugajski <babayaga_at_willow.iie.pz.zgora.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9015eo$qpu$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Czoem!
>
> Po wielu pertyrbacjach, pytaniach opiniach - mam metlik w glowie - co
kupic
> aby bylo stabilne i w miare szybkie(mowa o p.glownej i procku)
> Wg firm skladajacych kompy to:
> 1)intel tak, via nie
> 2)intel tak, amd raczej nie
> 3)tylko abit,asus
>
> Well... sprawa ma sie tak ze bede mial okolo 750(min) - 900(max) zeta.
Teraz