Re: Szumi dokoła live (SB).

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 21:21:22 MET

On 26 lis 2000, you wrote in pl.comp.pecet:

>Kartę zakupił jako OEM więc
>dostał tylko woreczek i płytkę, żadnej instrukcji.

Instrukcja jest na plytce... a przynajmniej powinna byc...

>Jakby ktoś coś wiedział to proszę o cynk bo chłopak się zapłacze.
>A że to dźwięk przestrzenny to szumi mu wszędzie.

Mam SB Live 1024 i dokladnie to samo. Z tym, ze u mnie to chyba kwestia
braku uziemienia wiezy (do niej ciezkim ekranowanym kablem podlaczony jest
Live) oraz komputera. Wydaje mi sie, ze jesli przedluzylbym zyle
uziemiajaca owego przewodu i podlaczyl ja z jednej strony do wiezy, zas
z drugiej do blaszaka i np. kaloryfera to przestaloby buczec.
Moze to to ? W koncu 'zwarcie na karcie' mozna wykluczyc.

Pozdrawiam,
Wojtek