Re: VooDoo I - co to jest warte?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 20:23:28 MET

Hi,

marsaj wrote:

> mam dylemat, chciał bym trochę zmodernizować kompa mojemu bratu i zastanawiam

Też to ostatnio robiłem :)))

> się co wybrać aby mógł sobie trochę pograć. Aktualnie ma S3-Trio 3d czyl słabiutką

U mnie było S3 Trio64V+ PCI 1 MB, teraz ma takież S3 ViRGE.

> karte i zastanawiam się co lepiej - czy dokupić mu akcelerator voodoo I , czy w

Ja dokupiłem Voodoo II 12 MB.

Większość gierek chodzi całkiem przyzwoicie, choć to demon prędkości nie jest
(jakieś nowe NHL Demo rwało mocno przy zbliżeniach, ale grać się dało).
Brat testował np. FIFĘ 2000/2001, NFS IV i V, Diablo II i wszystko chodziło
przyzwoicie, ale na pewno nie rewelacyjnie.

Podejrzewam, że z Voodoo I byłoby nieco gorzej ;P

Komputer: AMD K6-2 333, Asus P55T2P4 (i430HX), 64 MB EDO RAM.

> tej samej cenie kupić kartę np. na procesorze i740 czy Savage 3d. cenowo obydwa
> rozwiązania są podobne a ponieważ, niestety nie jestem graczem, nie mam
> doświadczenia w tej materii. Jednym słowem czy karta na i740 lub Savage bedzie
> tak samo szybka jak S3 trio 3d + voodoo I ?

Savage jest niezłe -- nie wiem jednak, jak wygląda wydajnościowo w porównaniu
z Voodoo II na przykład. Voodoo I IMHO jednak na pewno będzie biło -- to w
końcu znacznie nowsza karta. Poszukaj jakichś starszych benchmarków.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |