Odp: 20GB - fujitsu/IBM/seagate??? $%

Autor: agasoft (agasoft_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 20:28:19 MET

Powiedzialbym IBM sa szybsze od Seagate-ow i sa wystarczajaco ciche. Jedyny
problem to ta cena, jednakze na dluzsza mete to sie oplaca.
Tylko jak zwykle najpierw trzeba zainwestowac. ( Ostatnio dochodza mnie
sluchy, ze seria DPLA nie jest tak bezawaryjna ).

Użytkownik Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:nkp72t0top7pgv8dcp0p03sf16uiskq1ha_at_4ax.com...