Odp: Problem z wtyczka PS/2 (troche dlugie)

Autor: Artur Mariansky (arturmar_at_pf.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 17:58:44 MET

Użytkownik Michal Kawecki <kwinto_at_poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8vrjbv$lfi$2_at_korweta.task.gda.pl...

> To są różne standardy (IMHO Soyo słynęło z komplikowania życia serwisowi,
ich
> kabelki RS232 są jedyne w swoim rodzaju :-) ). Można ten kabelek
przerobić,
> ale:
> - lepiej kupić drugi, właściwy

NIe wiem czy znajde, no i tego mi szkoda, bo cale 8 PLN mnie kosztowal :)

> - w instrukcji do tej płyty (mam ją w ręku) nie ma rozpiski kabelka.

No wlasnie..

 Trzeba
> ściągać z sieci. A bez tej rozpiski ewentualna pomyłka trochę Cię może
> kosztować,

Moze jakis adres znasz, zeby juz nie szukac ?

> - można przecież kupić przejściówkę COM-->PS/2, co prawda niektóre myszy z
nią
> nie działają, ale spróbować można...

To nie problem bo mysz ma oryginalna przejsciowke i dziala na comie, tylko
wlasnie chcialem go zwolnic.
Pozdrawiam.

----------Artur Mariansky----------
"When i was born, i was so suprised,