Re: HP950C i polskie ogonki

Autor: dr Thomas Q (elite_at_positive.net.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 17:55:15 MET

Uzytkownik "Jarek" <dugiq_at_kki.net.pl> napisal w wiadomosci
> Czeoć
> Mam problem z drukarkš HP Desk Jet 950 C.
> Drukarka ta ma problem z polskimi ogonkami. Literki te sie nakladaja na
> poprzenie,
> natomiast w przypadku ż wystepuje wiekszy odstep pomiedzy literami.
> Problem ten wystepuje w office 97. Przeinstalowalem win 95 na 98, ale to
nic nie
> pomogło
> Przeinstalowalem równiez sterowniki do drukarki ale i to nic nie pomogło.
> Juz sam nie wiem gdzie moze byc problem sprzet czy oprogramowanie?
> Tekst bez ogonków wyglšda bez zarzutów.
> [...]

poczytaj o ustawianiu w rejestrze drukarek i o unicode.
nie pamietam gdzie sie to wpisywalo w rejestrze ale jest to opisane gdzies w
internecie dokladnie
wiem ze trzeba wybrac jakies
costam_software/microsoft/office/8.0/word/drukarka/ i tam wpisac jako nowa
wartosc ciagu Flags 8192