Re: Jaka tania drukarka atramentowa? - co kupic?

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 15:07:12 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości

[ciach]

> Ogólnie to powiem, że im tańsza drukarka na starcie, tym droższa w
> eksploatacji. Odradzam też drukarki ze zintegrowanymi głowicami i
wymiennymi
> małymi odrębnymi zbiornikami z tuszami (Canon, Xerox, Epson) -- drukarki
te
> często czyszczą głowicę aby zapobiec jej zaschnięciu (zużywa to dużo
tuszu),
> a jak już przypadkiem głowica zaschnie, to masz do wyrzucenia praktycznie
> całą drukarkę. Eliminuje to praktycznie stosowanie niefirmowych tuszy (za
> duże ryzyko).

Co ty w ogóle za bzdury wypisujesz? Mam Xeroxa C6 i głowica jest jak
najbardziej wymienna!

Co do zasychania tuszu i czyszczenia głowicy to drukatka ta ma zwyczaj
czyszczena się przy każdym resecie, ale problem można ominąć rzadko
resetując lub rozłączając kabelek (mam przedłużacz, więc ryzyka nie ma).

Mi niby przez to troszkę zaschło, ale to dlatego, że ponad tydzień nic z nią
nie robiłem. Jak ktoś sobie stronę do dwa-trzy dni wydrukuje to będzie OK.

W dodatku uzupełnienie zbiorniczków jest tanie (15 PLN) i łatwe (każdy kolor
osobno).