Re: Pentium 4

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 14:23:59 MET

"Macius" <mg_macius_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Ale konkretnie - co to jest za program?
> Bo mozliwe, ze na K7 1200 byloby milej ;-))
> Chociaz Xeon tez ma swoje zalety ;-))

przykladowo: Photoshop/ PhotoPaint - otwarte kilka,
kilku- nasto(?)-warstwowych plikow (calosc szacuje na
jakies 500 MB). Freehand otwarte kilka dokumentow
( lacznie z linkami waza ok 100MB ) Corel - otwarte
layouty (z osadzonymi bitmapami wiec w sumie pewnie
jakies 250 - 300 MB)
W tle (ale z duzym priorytetem) WinOnCD nagrywa x4
otwarte IE, ICQ oraz Outlook. Seti_at_home w tym czasie
liczy jeden watek (ok 4 - 4,5 h/WU)
calosci przygrywa Winamp.
Przez siec zalogowanych jest rownoczesnie ok. 5-6 osob
dosyc intensywnie korzystajacych z udostepnionego dysku.

zostaje dosyc spory zapas mocy, w kazdym razie
brak jakiegokolwiek przeciazenia systemu -
chyba ze dysk 'spowalnia" calosc przy zapisywaniu
duzych plikow.

Zaznaczam , ze sprzet ma juz rok (nie byl wowczas nowoscia
- choc nadal byl dosyc drogi)

> W zamian? Albo Athlon 1200 - da sie w Polsce zdobyc - albo poczekac...
> Juz niedlugo pojawia sie plyty Dual a wtedy kupujesz sobie taka plytke,
> wkladasz dwa Gromoptaki 1000 i nie ma mocniejszej zabawki ;-)))

jaja sobie robisz ? :-o

pytalem o odpowiednik Xeona a nie Pentium-ilestam ;-)
(nawet jesli _Ty_ uwazasz, ze Pentium-ilestam do piet nie
dorasta tanderberdom - nie zmienia to faktu , ze podales przyklad z
zupelnie innego segmentu rynku ;-)))

Ja nie walcze z waszymi Aemdekami - udowadniam tylko
ze segment haj-endowo-pecetowy ( z ktorego notabene
intel czerpie najwieksze zyski) _narazie_ pozostaje niezagrozony
ze strony AMD (nie interesuja mnie "plany na najblizsza
dziesieciolatke"). Zas intel czasem potrafi budowac dobry sprzet.

Odnosze wrazenie ze owa 'swieta wojna' ma raczej podloze
'ideologiczne" niz rzeczywiste , merytoryczne podstawy.
( cos jak walka z MS i jego smierdzacym Windows - ja zas nadal
nie widze dla mojego NT/Win2000 alternatywy w postaci dobrego,
prostego w obsudze systemu, wraz z fachowym oprogramowaniem
-- ale to juz zuuuupelnie inna bajka ;-))

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku