Re: AMD vs. INTEL

Autor: satriani (satriani_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 13:02:51 MET

witam

Użytkownik Tygrysek <Karol Cichoński> <tygrysek_at_itt.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39fe8305.82358373_at_news.vogel.pl...
> Czesc
> Od kilku dni buszuje sobie po stronach WWW i zastanawiams ie nad
> zakupem AMD. Zawsze bylem przeciwny wszelakim podrobka ale moc
> obliczeniowa do ceny daje naprawde ciekawy wynik przy duronach.
> Jedynie co mnie zastanawia to, to czy Duron jest kompatybilny z
> Intelami.

alez nikt nie namawia cie do kupowania AMD

kupujac durona nikomu laski nie robisz

lepiej kup intela jesli masz takie przekonania i nie denerwuj ludzi na
grupie

uch!!

satek