Re: Creative GeForce2 MX OEM a chlodzenie

Autor: Grzegorz Klebus (gklebus_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 10:27:44 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> MX ma bardzo niski pobór mocy i jeśli jest sprzedawana bez radiatora i nie
> ma śladu, żeby tam radiator kiedyś był ;), to pewnie może tak działać :))
>
> Aczkolwiek dołożenie radiatora jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziło... :)
>
> Np. Diamond i Elsa sporą część kart sprzedawały (lub nawet sprzedają) bez
> radiatorów mimo, iż konkurencja radiatory montowała -- nie przeszkadzało to
> tym kartom być stabilnymi, szybkimi i całkiem dobrymi w podkręcaniu.

Howgh,

P(GeForce 2MX) = 1/2 P(GeForce 2) = 1/4 P(GeForce 256)

P - moc pobierana

Faktycznie da się pracować bez radiatora. Wczoraj sprawdziłem w
podziemiach pod GUSem (WGE), ale nie mieli odpowiednich radiatorów.
Jestem zbyt niecierpliwy, żeby czekać do soboty na giełdę. Zaczynam bez
chłodzenia. Jak usmażę czipa, to na pewno dam znać :)))

Grzesiek