Mini siec - jak?

Autor: Mariusz (marzab_at_doskomp.lodz.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 09:20:54 MET

Czesc wszystkim specjalistom !
Mam dwa kompy z Windows 98 i planuje zrobic mini siec. Jesli zepne dwa kompy
ze soba za pomoca kart sieciowych to bede mial polaczenie miedzy nimi,
natomiast chce podlaczyc do jednego z nich SDI z Telekomuny (przez RS) czy
to wystarczy zebym mial internet w obydwoch kompach, moze inaczej trzeba to
rozwiazac? Rozwazam kupic jeszcze trzeci tandetny pecet typu 486 i spiac to
wszystko do kupy, ale nie wiem czy to koniecznosc ?

Może mi ktos podpowie co z tym zrobic ???

pozdrawiam :)))

Mariusz,
marzab_at_viper.pl