Re: Uszkodzenie nagrywarki?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 08:52:30 MET

>Cóż, jeśli rzeczywiście jest uszkodzona, to możesz poszukać jakiegoś
serwisu,
>który podejmie się naprawy, ale obawiam się, że taniej niż naprawa może
wyjść
>kupno np. nowego Teaca 4x4x24 IDE za jakieś 600 zł (kosztem rezygnacji z
>SCSI niestety).

Znalazłem w hurtowni:
TEAC W54E IDE OEM 4x4x32 RW za 478 netto.

Ale boję się tego IDE w nagrywarce.
Dużo nagrywam na CDRW. Ze SCSI mogłem nawet ciągnąć pliki po sieci i robić
backup w tle na koniec pracy.
A nie chce mi się siedzieć pół godziny przy komputerze i czekać tylko na
nagranie CD.
Niestety w DTP codziennie obrabia się spore pliki graficzne.

--
Janusz - Vahanara