Re: plyta nie startuje

Autor: Roman Lewiński (renrom_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 07:48:48 MET

W wiadomości:
<NDBBJPEOELMALPCAIJDBCECODMAA.rjanowsk_at_hook.oi.pz.zgora.pl>
do grupy dyskusyjnej: pl.comp.pecet,
Janko napisał(a):

>Witam
>Nie moge wystartowac plyty. Co oznaczaja 2 dlugie i bez konca krotkie
>sygnaly.

Mialem podobny problem.
Zazwyczaj oznaczaja one jakis defekt sprzetowy ...
U mnie problem pojawil sie kiedy strzelila podstawka pod pamieciami i
plyta ich nie widziala.

Posprawdzaj wszystkie polaczenia, moze pamieci sie obluzowaly, dziwne
to ale z doswiadczenia wiem , ze mozliwe.
Moja plyta sie zdeformowala tak, ze podstawki pod pamieci odczepily
sie od plyty :)

miesiac czasu czekalem pozniej na nowy sprzet i to w pracy.

pozdrawiam

--
_/_/   Roman Lewiński   _/_/