Re: Nagrywanie płyt audio

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 01:00:48 MET

Andrzej Lawa <alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl> w artykule
news:8vgk6j$7qa$2_at_news.tpi.pl pisze...
> Użytkownik "MGB" <mgb_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Proszę, czytaj uważnie: "próbowałem na różnych". Owszem, znanych firm, a
nie
> jakieś śmieci marki "Powasonic" (ATSD fajna metoda: nadawać swojemu
> produktowi nazwę brzmiącą jak marka znanej firmy ;), ale nie wszystkie
firmy
> miały dobrą opinię.

Więc najwyraźniej nie próbowałeś na Philips'ie. W każdym bądź razie nie na
tym modelu, co ja. Nie pamiętam, co to był za model, ale jak Ci się chce
zajrzeć do archiwum, to znajdziesz tam moje posty (było to ładnych kilka
miesięcy temu), gdzie pisałem, jaki to model. Próbowałem na kilku
egzemplarzach (specjalnie po to zrobiłem spacer po sklepach i wszędzie,
gdzie była próbowałem) i zawsze to samo. Miałem ze sobą różne płyty różnych
kolorów i zawsze czytała tylko jedną (nie pamiętam jaką, w każdym bądź razie
ciemnozielona - w moich archiwalnych postach wszystko jest) i jeszcze się
przy niej zacinała! A najciekawsze jest to, że o ile w moim przypadku była
to jedyna wieża nieczytająca zwykłych CD-R jaką spotkałem, była też jedyną,
na której pudełku dumnie pisało: "CD-R and CD-RW compatible" :-/. A kiedyś
lubiłem sprzęt Philipsa...

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl