Re: Czy ma ktos problemy z AMD

Autor: YaQ0b (yaqob_at_leszno.ath.cx)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 00:59:01 MET

> Chodzi mi o durony i athlony. Jak sie sprawuja?
> Szczegolnie jesli sie chce miec na Win2000 i linuxa

Sprawuja sie oczywiscie bezproblemowo ( a dlaczegoz by nie?),
zreszta pod linuxem [ od jajka 2.3.x i w 2.4.x ] sa juz specjalne optymalizacje
pod procesory AMD ( K6-x i Athlony )
Wszystkie procesory AMD sa w 100% kompatybilne z ich intelowskimi
odpowiednikami, nie widze ZADNEGO powodu dla ktorego
nie mialy by one obslugiwac tego samego oprogramowania ?

--
# Pozdrawiam #
# Jakub "YaQ0b" Krajewski #