Re: PCchips (tfu!) M726 - uklad pinow w PS/2

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 00:05:40 MET

On Mon, 27 Nov 2000 19:23:13 +0100, CC <thore123_at_alpha.pl> wrote:

>Czy jest jakis porzadny dosowy program do
>identyfikacji modelu plyty i do sprawdzenia czy nie jest uszkodzona?

Do poprawnej identyfikacji najbardziej nadają się napisy na płycie
głównej ;)
Można też poszukać na podstawie informacji jakie są wyswietlane przez
BIOS przy starcie komputera.
Są też programiki, które na podstawie BIOSu identyfikują producenta.
Miałem raz jeden pod ręką, ale nie rozpoznał mojej płyty i przepadł...
Co do sprawdzenia uszkodzeń płyty, to nie mam pomysłu.
Zależy też jakie elementy mają byc testowane.
Mogę podesłać programik do testowania pamięci, COMów (więcej nie
testowałem, ale chyba programiki też więcej nie potrafią.

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=