Re: Abit KT7 RAID + IBM DTLA 307015 = slaba wydajnosc ?

Autor: CybrCop2000 (cc2k_at_z.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 22:52:57 MET

> Ano jest. Do pomiarów wydajności dysku IMHO najlepszy (bo w miarę
przewidy-
> walny, powtarzalny i możliwy do logicznej interpretacji) jest HDTach.

Potwierdzam : Sandra tu sobie leci z nami ! Dwa dni stracilem na wycisniecie
z mojego
DTLA 307030 + Hot Rod 100 Pro czegos co by przypominalo (wg Sandry) ATA66.
Nawet tego nie mialem. Prawie podlamany wstapilem na
www.benchmark.ceti.com.pl
a tam wszysko robia na HdTach. No to czemu nie sprobowac ! Od razu mialem
lepszy chumor ! Ogolnie winda lepiej mi teraz chodzi !
Pozdrawiam !
cc2k