Re: AMD czy Intel ?

Autor: dworake (dworake_at_poczta.fm)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 22:07:14 MET

Użytkownik "Rafal..." <rafal_at_vrihedd.prv.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "dworake" <dworake_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> ...sam jestes SHIT!!!!! i nie PIER.....L za przeproszeniem, bo kazdy
kupuje
> co chce i to jest jego wybor i potem sam sie bedzie martwil czy mu dziala
> czy nie, ja kupilem intela, a jak komus polecam komputer to procesor mu
> pozostawiam do wyboru, plyta oczywiscie jednego producenta :) (chyba, ze
ma
> byc tanio)

Skoro kazdy kupuje to co chce to czemu "Endruz" zadal to pytanie na grupie
dyskusyjnej.Chyba chce aby grupowicze wypowiedzieli sie w tej sprawie.Wiec
wyrazilem swoja opinje i jej nie zmienie.Nie musisz sie z nia zgadzac,
mozesz wyrazic wlasna. Moim zdaniem intel niedlugo bedzie bankrutem jezeli
nie stanie sie bardziej konkurencyjny.