Re: i166+nagrywarka

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 21:32:06 MET

> Hello!
> W związku z małym przypływem gotówki zacząłem rozglądać się
> za upragnioną nagrywarką.Po przejrzeniu postów z ostatniego
> tygodnia stwierdziłem że wszyscy polecają Teac 4/4/32.
>
> A teraz najważniejsze - czy będzie ona dobrze działać z
> komputerem o konfiguracj:
> i166MMX, 48RAM,płytą VA-502, system w95OSR2+ie4.0 lub linux.

Na P75_at_110 i 32ram,u plextorx8 dzialal prawie bez problemu. Jedyny
odnotowany to wywalanie sie czasami plytek przy nagrywaniu 8x (pewnie malo
ram - win98se). Przy 4x jezeli cos padlo to tylko z winy nagrywajacego :(
Dlatego tez sadze ze nie powinienes miec zadnych problemow, zwlaszcza ze
nagrywarka o ktorej piszesz jest 4x.