Re: Poczta się wykrzacza :-(

Autor: Michal Pakula (mpakula_at_gask.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 18:37:38 MET

> Ostatnio Outlook zaczyna się biesić: każdorazowe wysłanie widadomości
kończy
> się "Ostrzeżeniem". Wiadomośc zostaje co prawda wysłana, niemniej program
> jakby nie dostawał potwierdzenia tego faktu i dalej traktuje wiadomośc
jako
> niewysłaną. Znów wysyła, znów ostrzerzenie, więc znów wysyła i tak
odbiorca
> dostaje w ciągu pół godziny kilka kopii listu :-((. Nie wiem, czy to jest
> wina programu, czy też serwera poczty.
> Jeżeli ktoś ma pomysł jak to zlikwidować, to byłbym zobowiązany ...
Nie znam dokładnie takiego samego przypadku, ale wiem, że OE lubi sobie psuć
format plików z pocztą wysłaną / wychodzącą. Wtedy na ogół pomaga eksport
całej poczty, wyrżnięcie plików OE, w których program przechowuje maile,
uruchomienie programu - niech sobie sam założy ponownie te pliki tylko
puste, a na końcu import maili.
Pozdrawiam,

    MP