Re: Ups

Autor: KLio (klio_at_wroclaw.top.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 16:53:28 MET

TheSio wrote:

> 100 zł? Hmm, a który serwis za tyle wymienia? ;-)

chodzilo mi o to, ze ta piecsetka jest tyle warta ;)
a nie, ze tyle kosztuje wymiana baterii

> Mam wrażenie, że to trochę
> droższa zabawa. Ale zdanie mam podobne. U mnie w firmie pracują przeważnie
> 300 i ich żywotność wynosi około 1 roku. Osobiście bym nie kupił.

gwarancja producenta na UPS, to 2 lata.
same baterie maja zywotnosc nawet do 5-ciu,
tylko sprawnosc sie pogarsza, czyli czas podtrzymania
przy 100% obciazeniu i pelnym naladowaniu.
dobra solidna listwa z filtrami i warystorami kosztuje
ok. 50zl, jesli dodamy do tego AVR który jest w UPS-ie,
to za 100 zl bym to kupil ;))

> TheSio

CYA
KLio