Re: DVD Pioneer 105S - parę pytań

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 13:42:42 MET

Wagus wrote:
[...]
> Interesuje mnie opinia użytkowników w/w napędu, a w szczególności:
> 1. Czy w czasie pracy jest on głośniejszy od CD-ROMu Asus CD-S340?

Jest głośny :(

Tak - http://beam.to/ProgressRamsoftNet/DVD/firmwares.htm

> 3. Czy w przyszłości nie będzie problemów z wykorzystaniem napędu
> w połączeniu z Live'em i wieżą obsługującą więcej niż 2 głośniki?

Jeżeli chodzi o złącze cyfrowe, to ma. Tylko, że generalnie przez takie
złącze bywa podawany sygnał CDaudio. Jeżeli chodzi o DVD to i tak jest
zakodowany sygnał puszczany tasiemką, a co z nim dalej się dzieje
(donwnmix do 2, 4, dekodowanie do 6 kanałów, czy posyłanie zakodowanego
do spdifa) to już zależy od dekodera.

Generalnie najlepszy obecnie napęd.

--
Pozdrawiam,