Re: TVOUT z Elsy

Autor: GAS (cezargas_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 12:30:40 MET

Użytkownik "Krzysztof Nowak" <nigel_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:8vtfti$6rg$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Witam!
> Czy ktos ma tez problemy z tv out karty elsa erazor 3 pro ?
> Chodzi mi o to ze na oko obraz na telewizorze jest wyswietlany mniej
wiecej
> z predkoscia okolo 15-20 fps. Czy ktos ma doswiadczenia na tym polu ?

U mnie było ok gdy puszczalem z opcja Direct Video
Przy ustawieniach Full Screen szlo koszmarnie
Wada ustawienia Direct Video jest to ze nie wyswietka sie teksty w filmach
:(
Gas

            Czarek Gasiorowski
             cezargas_at_yoyo.pl