Re: Cichy CD-ROM

Autor: Arek Skwarek (arek_at_falszywy.adres.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 09:26:49 MET

Tomasz Matusiewicz napisał(a):

> Witam
>
> Zamierzam kupic na dniach CD-ROM. Ogladajac oferty sklepowe wybor moj
> padl na napet Teac 40x. Wszyscy chwala to firme za trwalosc i
> niezawodnosci. Ale jak jest z glosnoscia tych urzadzen ? Aktualnie mam
> starenkiego Aztecha 8x, ktorego nigdy nie slychac... i bardzo milo by
> bylo, gdyby ten Teac 40x tez nie byl duzo glosniejszy.

Hmmm, przy tych predkosciach to chyba nie da sie uniknac chocby szumu.
Mam Teaca 40, na najwyzszych obrotach lekko szumi, osobiscie moge to
jescze scierpiec i nie przeszkadza mi, ale to i tak jest nic w
porownaniu z Mitsumi ktore przynosilem sobie z pracy zanim kupilem
Teaca. Ten odkurzacz wyje tak ze w nocy balem sie cokolwiek do niego
wlozyc zeby dziecka nie obudzic (spi w tym samym pokoju). Nie wiem czy
to kwestia tego egzemplararza czy Mitsumi tak ma w ogolnosci. Z tego co
wiem to Asus 50 ma mozliwosc czterostopniowego zwalniania predkosci
przez kolejne wciskanie guzika "stop" (bodajze, nie pamietam dokladnie)
ale dziala to tylko dla aktualnej plyty. Po przeladowaniu tacki (nawet
bez wyjmowania plyty) wraca do predkosci nominalnej i znowu tzeba
wciskac guzik zeby zwolnil.
Polecam Teaca, naprawde dobry sprzet.

Pozdrowko
Arkady