Re: Problem z pamiecia L2 cache oraz slabe osiagi CPU

Autor: Roman Lewiński (renrom_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 06:13:40 MET

W wiadomości: <3A1EC3DC.1A315A7D_at_iname.com>
do grupy dyskusyjnej: pl.comp.pecet,
Radoslaw Sokol napisał(a):

>A to fajne...
>
>Swoją drogą czy w ramce BIOSu na starcie jest wyszczególniona pamięć
>L2 (podany właściwy rozmiar?).

Juz sobie poradzilem :)
Bylem u kumpla i sprawdzilem u niego zarowno pamiec jak i procesor i
wszystko bylo ok, wiec bylem pewien, ze to cos z plyta lub samym
Biosem.
Przysiadlem i zaczalem kombinowac i co sie okazalo
Byla tam pewna opcja, ktora ustawia szybkosc pamieci, jak sie okazalo
nie mogla byc ustawiona na Auto tylko na 2 - oznaczajaca Fast.
Ale to nie wszystko, musialem zmienic jeszcze jedna opcja dot. pamieci
- juz nie pamietam jaka. Wiec wniosek taki, ze te dwie opcje sie
wzajemnie uzupelniaja :)

Ale zeby nie bylo za latwo to mam kolejny problemik.
Kiedy udalo mi sie przyspieszyc moj komp to zachcialo mi sie
przeinstalowac Winde i .... zaczely sie ponowne klopoty.
Otoz podczas instalacji przy ustawieniu czasu i regionu zauwazylem, ze
nie reaguje myszka ... nacisnalem Enter i instalacja poszla dalej.
Kiedy chcialem zamknac system to system sie nie zamyka tylko robi sie
cos takiego:
monitor gasnie (stan uspienia) czerwona dioda HD sie swieci (dysk nie
pracuje bo go nie slychac) i co najdziwniejsze nie mozna juz
zrestartowac komputera, nawet przyciskiem Reset na obudowie. Przed
reinstalacja wszystko odbywal sie tak jak nalezy, juz nawet po
zmianachw Biosie.
Pomaga tylko ponowne wylaczenie i zalaczenie z sieci ...
Co to moze byc?

--
_/_/   Roman Lewiński   _/_/