Re: Myszka PS-2 opis wyprowadzen

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 01:50:30 MET

On Fri, 24 Nov 2000 21:37:33 +0100, Red <redmim_at_poczta.wp.pl> wrote:

>Panowie i panie grupowicze moze ktos poratuje - mam stara plyte glowna
>GigaByte ksiazeczka do niej jest ale nie ma tego co mnie interesuje -
>opis jak podlaczyc kabelki w tyczce do myszy PS-owej. Mam opis do dwoch
>typow koncowek 8-pinowej (4x2) i 4-pinowej (1x4) ale nie chce dzialac a
>na plycie mam wyprowadzenie 10 pinow (2x5) moze ktos ma namiary skad
>sciagnac opis wyprowadzen do wtyczki PS-2.

Ja na swoich płytach mam jeszcze inaczej.
Płyta Shuttle TX:
PIN #1 Mouse Clock
PIN #2 Mouse Data
PIN #3 None
PIN #4 GND
PIN #5 VCC

Płyta Zida FX:
PIN #1 Mouse Data
PIN #2 Mouse Clock
PIN #3 GND
PIN #4 None
PIN #5 VCC

Jak widać wszystko zależy od modelu/producenta.
Napisz do GigaByte powinni ci przysłac opis.
Mi różne firmy narazie odpowiadają.

P.S. Możesz mi podesłać oba opisy typów końcówek?

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=