Problem z wtyczka PS/2 (troche dlugie)

Autor: Artur Mariansky (arturmar_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 26 Nov 2000 - 16:38:24 MET

Witam.
Mam juz dosc stara plyte glowna Soyo 5TF2 oparta o iHX, ale umozliwia mi ona
podlaczenie myszy przez zlacze PS/2. Wlasnie sobie kupilem kabelek, ale cos
mi nie chce dzialac (odpowiednia zworka na plycie przestawiona).
Miejsce na wtyczke na plycie wyglada tak:

1 2 3 4
o o o o
o x x o
5 6 7 8

o - bolec
x - puste miejsce

a wtyczka na kabelku:

1 2 3 4 5
x o o o o
o o o o o
6 7 8 9 10

o - dziurka
x - zaslepiona dziurka

A przewody sa podprowadzone pod wejscia: 2,3,6,10.
Nijak to nie chce zaskoczyc. Dodatkowo zdziwia mnie fakt, ze kabelek jest
podlaczony pod wejscie nr 6, a ja nie moge wpiac wtyczki w ten sposob, zeby
wykorzystac ten kabelek, bo przeszkadza ta zaslepka wyzej.
Moze da sie to jakos przerobic ?
Jakby co, to podam kolory:
2 - pomaranczowy
3 - czarny