pomocy !!!

Autor: carlo (healer_angol_at_interia.pl)
Data: Sun 26 Nov 2000 - 00:07:04 MET

w poniedziałek zamierzam wydać około 2200-2400 na komputer bez monitora i
modemu ( bo to mam). nie jestem zbyt wymagający, nie gram w gry które
grafiką rzucają na ziemie, korzystam z internetu, aplikacji multimedialnych
no i czasem zagram w coś
Chciałbym kupić coś w miarę dobrego , z możliwością do rozbudowy ( bo na
nowy będę znowu zbierał ze 4 lata). Podobno procesory AMD są dobre, ale
dodatki tj karta grafiki no i płyta. W serwisach goście nie sa za uczciwi i
potrafią wcisnąc chłam jak sie kapną ze mają doczynienia z laikiem.
Bardzo prosze o pomoc
Carlo