Re: Jaka tania drukarka atramentowa? - co kupic?

Autor: Marcin (szydlo_at_gdynia.serw.net)
Data: Sun 26 Nov 2000 - 15:16:23 MET

> Jak wyzej, ma byc praktycznie tylko do drukowania tekstu. Ktora z drukarek
> ma najbardziej ekonomiczny system jesli chodzi o atrament?
> Ogolnie, co polecacie? Cena do 350-400zl.

Witam
Jezeli myslisz tylko o tekscie (czarnym) to godny uwagi jest Canon BJC-1000.
Drukarka kosztuje okolo 310zl, czarny tusz jakies 100zl. Jest to chyba
najbardziej rozsadne wyjscie biorac pod uwage koszta eksploatacji. Dodatkowo
mozna kupic tusze innych firm np Berolina albo napelniac juz posiadane (np.
zestawy Fulmarka za okolo 30zl).

Pozdr
Marcin

PS: sam mam stara dobra HP 400 ale nie sa juz od dawna produkowane, szkoda
bo to tekstu znakomite.