Re: Jaki procesor na microstar bx master???

Autor: Vikers (vikers_at_poczta.arena.pl)
Data: Sun 26 Nov 2000 - 12:44:03 MET

Hawlik wrote:

> Witam.
> Wlasnie mam zamiar kupic plyte i juz prawie jestem pewien ze to bedzie
> Microstar BX Master.

Dobry wybor mialem ja przez ok 2 miesiace ( jedyna na ktorej celreom II
533 poszedl na 1023 Mhz :)) )

> wybrac PII czy Celerona????
> Czy celeron wogole pasuje na ta plyte???

Tak ladujesz go w przejsciowke slot/s370 , albo bez jak stary seler
slotowy , ale polecam ci goraco Selera II z jaderkiem P III 533 jak
gdzies jeszcze dostaniesz nie powinien duzo kosztowac

--
Pozdrawiam
Vikers