Re: problem z US Roboticsem 56K Flex

Autor: RadekW (radek_at_arkom.pl)
Data: Sun 26 Nov 2000 - 02:18:10 MET

Użytkownik Piotrek <child_in_time_at_z.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vpd5t$7pk$1_at_rymunda.torun.pdi.net...
> Hej
> mam problem z tymi modemami ( juz z kilkoma)
> otoz w momencie logowania sie do sieci zawieszaja caly komputer.
 win98SE)
> Slyszalem ze to wina modemow tepsy i ze trzeba jakies stringi
inicjalizujace
> do tych modemow ?!?
> czy ktos sie z czyms takim spotkal ??
>

> --
Witam
Mozesz wpisac : +MS=V34,1,2400,33600 (to przelacza wtryb V34 pomaga jak
zrywa polaczenia albo nie moze sie zalogowac ...ale zeby wieszac
kompa?..spobowac mozna)
Jak ci sie uda problem rozwiazac to napisz

Heja

radek_at_arkom.pl