Wirus z komputera na telefon komórkowy

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Sun 26 Nov 2000 - 00:12:31 MET

Dzisiaj otrzymałam sms pisany z czyjegoś komputera -
na mój telefon
komórkowy.
Nadawcą był jakiś Wirus i pisał on, że już właśnie
mam w swoim telefonie
wirusa Romeo& Julia i zaraz zacznie ten wirus wysyłać
te zarażone sms-y
do wszystkich z mojej książki adresowej i że zapłacę
horrendalną - nie
do wypłacenia się kwotę za te wszystkie impulsy,
żebym skasowała
wszystko z książki telefonicznej...Następny sms był
już z czyjegoś
telefonu komórkowego ( od tej samej chyba osoby) :
żebym szybko poszła z
telefonem do serwisu...(a dzisiaj przecież sobota).
Zadzwoniłam więc do
Biura Obsługi Klienta Idei i o wszystkim
opowiedziałam..Miła pani
powiedziała, żebym się tym nie martwiła..ktoś musiał
się dostać na
stronę internetową Idei i stamtąd wysłać tego
paszkwila...ktoś chcial mi
zrobić kawał.
Nie wiem co o tym wszystkim sądzić ?

Kaja