Re: Podkrecanie celrona 333 !

Autor: pako (ppako_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 20:25:56 MET

[ciach]

dałem 2,1V i chodził dłużej (jakieś 30 min.) procek był ciepły i dlatego
> zapewne

> wyzsze

> moj na 100MHz chodzil tylko przy nap. 2.3V ale temeratura skakala do
> 70stopni - dlatego chodzil na 83 przy 2V (dla pewnosci dalem 2.1V)

Co do pasty to jest posmarowany ale mam mały kłopot- nie moge dostac
większego radiatora ;((. Mieszkam w małym mieście i chyba nikt nie
przewidział że radiator może być większy od standardowego w związku z czym
nie sprowadzają takich ;(((. Jeśli chodzi o napięcie to u mnie na 416Mhz
jest standardowe i jest spox nie wykrzacza się ani nic takiego, ale z tego
co widzię co piszecie to walnę mu ze 2,2V i zobaczę jak będzie ze
stabilneścią, a nóż widelec i bedzie lepiej?