Re: Jak sobie poradzić z wprowadzeniem kopii rejestru z poziomu DOS w winME?

Autor: wielebny (wielebny_at_eranet.pl)
Data: Sat 25 Nov 2000 - 21:43:23 MET

Cze! Mam mały problem, jak znaleźć plik rejestru w winME. Chodzi o to , że
przez przypadek (a może celowo) chyba wykasowano mi plik? rejestru. Problem
nie jest wielki, ale szkoda mi formatować partycję z mozolnie wprowadzonymi
danymi. Ze szczegółów podam, że po uruchomieniu komp wyśwletla jedynie goły
desktop bez paska zadań i ikon, po prostu null (kopii zapasowej jak na
cholerę nie stworzyłem). Na szczęście posiadam dwie partycje. Mógłbym
przenieść całą zawartość partycji na inną (zapasy pamięci są), ale ja się
przenosi całą zawartość c:\partycji? na d:\?.

Z pozdrowieniami
Wielebny