Mam problem z monitorem

Autor: zlotawy_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 25 Nov 2000 - 19:50:58 MET

Mój monitor sprawia mi problemy. Nie wiem czy to jego wina. Po włączeniu
komputera zapala sie zielona lampka na chwile gasnie, zapala się czerwona (co
jest normalne). Po chwili powinna znowu zapalić się zielona. Powinna. Od
jakiegoś czasu są z tym problemy i czerewona zostaje na stałe. W tym momencie
zatrzymuje się wlączanie komputera! Dawniej wystraczało szturchnąć obudowe pare
razy, przestawić ją inaczej i wszystko wracało do normy, ale od kilku dni komp
stanął na dobre. Nie wiem co robić. Dodam że to już drugi monitor z którym mam
problem (poprzedni też tak zaczynał aż w końcu się spalił). Co to może być? O
odpowiedź prosze też na priva bo przez ten kłopot musze korzystac z kafejek
internetowych i bęzie mi trudno szukać odpowiedzi na grupach.

Pozdrawiam

zlotawy
zlotawy_at_poczta.onet.pl