Re: DVD Toshiba SD-M1212

Autor: Jan Kobior (jkobior_at_rubikon.pl)
Data: Sat 25 Nov 2000 - 18:52:19 MET

On Thu, 23 Nov 2000 22:59:18 +0100, "ZOMO" <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>mam pytanie do uzytkownikow tego napedu
>czy do tego dvd-rom-a trzeba zainstalowac jakies sterowniki
>(skad je wziasc) bo problem z nim jest taki ze pod WIN98

>w sumie to ja ciagle uzywam go przy DMA wylaczonym,
>ale wolalbym cos z tym zrobic (jaki sie da...)
>
>ZOMO

        Witam

     Mam ten naped juz rok, z firmware 1R14. Pod Win98 dziala bardzo
dobrze z wlaczonym DMA, nie trzeba zadnych dodatkowych sterownikow.
Kolega mial z starszym biosem i w czasie odtwarzania filmow
nastepowaly przerwy i zawieszenia. Wymiana firmware na 1R14 usunela te
problemy.
Firmware 1R14 i program ladujacy jest w sieci w pliku up1212.zip ,
wielkosc 92 kb

Pozdrawiam

Jan Kobior
jkobior_at_rubikon.pl